Just pictures I found from old old folder ðŸ˜
2017
Okay ni serious sedap. Dari the rack boutique.
2018
I guess this is where I start 4fingers addiction
All hail to Abang Zul our fav manager <3
This is sooooo expensive but no taste I tell ya! Takpe la story nampak sedap..
Ok ni memang sedap!
Ni pun sedappp!
Sejak makan ni memang tak berani order SR pelik2..
Why.........
Oh wow presentation not bad
2019
Okay whatt nampak semua
......
Patut la mama bising kuah banyak sangat..
Hey this one kyoot
Ya don't even bother to open it ðŸ˜
Dah la still atas cutting board... Y u like dis..
Time ni nak pujuk ayah jalan Cameron. Gigih nau tulis hahahahaha
Time ni nak pujuk ayah jalan Cameron. Gigih nau tulis hahahahaha
Takpe ni yang penting sedap
IDEK what is this..
Belajar ni paling gigih. Banyak kali try still nothing special.

Hmm nak jual kek guna gambar ni....
In my defense, tak potong cili kurang pedas
Time ni kot belajar gambar zoom
Why so far...
Finally some improvement ðŸ˜
And finallyyy!! Lepas dok stalk Ash Food Hunter:
2020

































































